Klantenservice ComfoCare

Waarmee kunnen wij je helpen?

Klantenservice

Bij onze klantenservice kun je terecht met al je vragen. Mocht je vraag niet beantwoord worden in een van de onderstaande categorieën, neem dan contact met ons op.

In onze webshop zijn onze producten en diensten per categorie gegroepeerd. Bij het selecteren van een categorie worden de bijbehorende producten en diensten getoond. Door te klikken op een product of dienst wordt meer informatie hierover getoond. Een groot aantal producten kunnen, evt. na selectie van de gewenste uitvoering en/of extra's, aan de winkelmand worden toegevoegd. Voor bepaalde producten is meer informatie nodig om het de juiste oplossing te kunnen aanbieden. Bij deze producten en diensten kaneen informatie- en/of offerte-aanvraag worden ingediend.

Geselecteerde producten worden in de winkelwagen opgenomen. De winkelmand is te openen met de knop "Winkelmand" rechtsboven in het scherm. De gegevens die nodig zijn voor de juiste behandeling van de bestelling moeten in het scherm 'Kassa' worden ingevuld. Om de bestelling definitief te kunnen moeten, moeten de algemene voorwaarden door het aanvinken van het selectievakje worden geaccepteerd.

Na het invullen van de bestel- en verzendgegevens worden de verzendkosten getoond aan de hand van gewenste verzendmethode. Daarna kan tot slot de gewenste betaalmethode worden gekozen. Door te kiezen voor "Bestelling afronden" wordt de bestelling definitief gemaakt. Per email wordt een bestelbevestiging toegestuurd.  Hierin staat ook het bestelnummer. Deze is nodig als er nog vragen heeft of als je het product terug wilt sturen. Bewaar deze mail dus goed. 

Bestelling annuleren
Wanneer je de bestelling voor verzending wil wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice via info@comfocare.nl of WhatsApp op nr. 046 - 234 01 01 Wanneer de bestelling in het magazijn is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Zodra je bestelling succesvol is geannuleerd komt de betalingsverplichting te vervallen. De betaling wordt dan zo spoedig mogelijk teruggeboekt.

Bij een groot aantal producten is het mogelijk om het product "Installatieklaar" te laten leveren of door onze vakkundige monters te laten installeren. Als je kiest voor "Installatieklaar leveren", zorgen wij dat wat nodig is voor installatie en ingebruikname meegeleverd wordt. 

Wil je er zeker van zijn dat je aankoop vakkundig wordt geïnstalleerd zodat je er jarenlang plezier aan zult beleven? Kies dan voor installatie door onze deskundige monteurs. De ComfoCare-monteur komt graag bij je thuis om de installatie in orde te maken en uitleg te geven over het gebruik. Als je kiest voor "Installatie door onze monteur" nemen wij contact met je op voor het maken van een installatie-afspraak.

Klik hier voor een overzicht van het werkgebied waarbinnen onze monteurs installatiewerkzaamheden verrichten.

Bestellingen kunnen direct online betaald worden of na ontvangst van de factuur. Bij betaling  "na ontvangst factuur" dient het bedrag zelf te worden overgemaakt. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling verstuurd.

Mocht je een vraag hebben over jouw betaling of over een betaalwijze, dan kunt je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@comfocare.nl of WhatsApp op nr. 046 - 234 01 01

Levertijden

Wij streven naar een snelle levering van de producten. Meestal worden onze producten binnen 2 tot 3 werkdagen verstuurd. Indien een product een lange levertijd heeft, zullen wij je hierover informeren. Bestellingen kunnen op werk- en zaterdagen worden bezorg. Door onmacht kan het mogelijk zijn dat de levertijd die gesteld is niet behaald kan worden. ComfoCare is op geen enkele manier aansprakelijk voor vertragingen van uw bestelling.

Verzendkosten

Alle bestellingen boven de € 150,00 worden gratis verzonden binnen Nederland en Belgie. Als het totaalbedrag van je bestelling onder dit bedrag is, dan worden er automatisch per geplaatste bestelling verzendkosten in rekening gebracht. Dit wordt vermeld voordat je de bestelling plaatst. Neem voor verzending buiten Nederland en Belgie contact op met onze klantenservice.

Volg je bestelling via Tracktrace

Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met daarin een link met de Track & Trace-code waarmee de aflevering van het pakket gevolgd kan worden.

Bestelling afhalen

Natuurlijk kun je je bestelling ook komen ophalen bij onze vestiging in Spaubeek (Limburg). Dit kun je tijdens het bestelproces aangeven. Je wordt dan door ons geïnformeerd zodra je bestelling voor je klaar ligt.

Als het artikel is niet wat je er van verwacht, kan het worden teruggestuurd. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Artikelen kunnen teruggestuurd worden als:

  • binnen 30 dagen nadat je het product hebt ontvangen, via email aan klantenservice@comfocare.nl het retourverzoek is aangemeld door de klantenservice voor de retourzending akkoord gegeven is;
  • het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd retourneert.
  • de productverpakking intact

Indien de retourzending niet voldoet aan bovenstaande retourvoorwaarden dan moeten we helaas een waardevermindering toepassen op het product.
- Geen verpakking = 50% waardevermindering.
- Beschadigde verpakking = 20% waardevermindering.
- Beschadigd of vies product = 100% waardevermindering.

Zodra de retourzending gecontroleerd en akkoord bevonden is, wordt de betaling binnen 14 dagen teruggeboekt op het IBAN rekeningnummer waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan. 

Al onze producten zijn nieuwe producten van gerenommeerde merken. Bij ons krijg je gewoon de volledige fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat wij de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant volgen en hanteren. Voor een gedetailleerd overzicht van deze richtlijnen en voorwaarden verwijzen wij naar de site van de betreffende fabrikant. Hiernaast blijft de wettelijke garantie die een consument heeft eveneens van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.

Mocht je een probleem hebben met een geleverd product, dan lost ComfoCare het snel en vakkundig op. Bij problemen met een bij ons gekocht product kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@comfocare.nl of WhatsApp op nr. 046 - 234 01 01.

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over de levering, service of een product van ComfoCare dan vernemen we die natuurlijk graag. Wij doen er alles aan om je verder te helpen en de klacht te verhelpen. Je kunt uw klacht schriftelijk melden bij onze klantenservice via klantenservice@comfocare.nl en wij zorgen ervoor dat je klacht direct in behandeling wordt genomen. Om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen vragen we om de klacht zo goed mogelijk te omschrijven en eventuele foto's toe te voegen als het om een product of materiaalfout gaat. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie op de ingediende klacht.

Bij de behandeling van bestellingen en levering van producten via onze webshop hanteren wij de Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk. De inhoud van deze voorwaarden vindt je hier. Voor installatiewerkzaamheden bij consumenten hanteren wij de Algemene Voorwaarden van UNETO-VNI. Deze kun je hier opvragen.

Antwoord niet kunnen vinden? Bel ons
op 046 234 01 01 of stuur ons een email.

Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

Klik hier om een gesprek te starten